Case Studies

British Embassy Warsaw

Z pasją o brytyjskiej kulturze – materiał wideo promujący Ambasadę Wielkiej Brytanii.

Jaki był cel?

Content
Wyprodukowanie contentu wideo w celu przedstawienia i promocji brytyjskiego stylu życia oraz kultury.
Świadomość
Zwiększenie świadomość i zainteresowania Wielką Brytanią.
Wizerunek
Stworzenie pozytywnego wizerunku kraju jako destynacji turystycznej i kulturalnej.
Kanały: Instagram

Jak to zrobiliśmy?

Kampanię podzieliliśmy na dwa flighty:
We współpracy z cenionymi influencerami, Ireną Kamińską-Radomską i Patrykiem Pniewskim, stworzyliśmy content wideo w postaci wywiadów, które ukazywały różnorodne aspekty brytyjskiego stylu życia, kultury i zwyczajów. Przeprowadziliśmy wywiad z panią Ambasador Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej - Anną Clunes.
Zaangażowaliśmy 30 influencerów z kategorii parenting, lifestyle, dietetyka i zdrowy styl życia, którzy opublikowali łącznie:

Rezultat

Publikacje ukazały się na oficjalnym profilu Ambasady i w naszych mediach @ddobinsta, wzbudzając duże zainteresowanie i zwiększając widoczność kraju wśród polskich odbiorców.

TWÓRZMY RAZEM

Zadbaj o autentyczny przekaz twojej marki i angażuj odbiorców na długo dzięki agencji DDOB.

Zostaw nam swoje dane, a niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy!
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.